جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی کشتن شبح با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی کشتن شبح با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی کشتن شبح در جاوااسکریپت به همراه کد منبع

 

بازی کشتن شبح یک پروژه ساده است که با استفاده از جاوااسکریپت Vanilla، CSS، و HTML canvas توسعه یافته است. این بازی یک بازی جذاب است. بازیکن باید با لمس/کشتن شبح‌های پرسه زن را امتیازدهی کند. شما باید موشه را روی شبح ببرید - سعی کنید که امتیاز زیادی بگیرید. شبح به طور مداوم از یک مکان به مکان دیگر حرکت می‌کند. شما باید شبح را در یک دقیقه از چندین مکان بکشید.


ساخت بازی


این پروژه بازی به سادگی با استفاده از HTML canvas، CSS، و جاوااسکریپت توسعه یافته است. درباره ویژگی‌های این بازی، کاربر باید با لمس/کشتن شبح‌های پرسه زن را امتیازدهی کند. بازی امتیاز کل شما را بر اساس تعداد شبح‌هایی که کشته‌اید، نگه می‌دارد. شما باید موشه را روی شبح ببرید - سعی کنید که امتیاز زیادی بگیرید. شما باید شبح را در یک دقیقه از چندین مکان بکشید. بازی همچنین امتیاز بالایی که در صفحه پایان بازی نمایش داده می‌شود را نشان می‌دهد و اگر موفق به تغییر آن شوید، در صفحه پایان بازی به‌روزرسانی می‌شود.


این بازی شامل بسیاری از کد جاوااسکریپت برای عملکرد بازی است.


چگونه پروژه را اجرا کنیم؟

برای اجرای این بازی، شما نیازی به داشتن هیچگونه سرور محلی ندارید بلکه تنها یک مرورگر. ما به شما توصیه می‌کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. برای بازی کردن بازی، فقط پروژه را با کلیک بر روی فایل index.html در مرورگر خود باز کنید.