جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اچ پی HP Color LaserJet Enterprise 6700dn driver

دانلود درایور پرینتر اچ پی HP Color LaserJet Enterprise 6700dn driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند HP کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر  اچ پی می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید . در ضمن اگر پرینتر شما برند دیگر hp می باشد وارد صفحه دانلود درایور پرینتر hp شوید و مدل خود را دانلود نمایید .

چاپ با HP Color LaserJet Enterprise 6700dn نیازمند درایور کارآمد خود است تا عملکرد سریع و موثر را تضمین کند. این درایور نرخ چاپ تا ۵۵ برگ در دقیقه برای سیاه و رنگ را پشتیبانی می‌کند. همچنین، این پشتیبانی می‌شود که اولین صفحه برای سیاه به سرعت ۶.۴ ثانیه و برای رنگ ۷.۳ ثانیه است. به علاوه، رزولوشن پشتیبانی شده تا ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ نقطه در اینچ (dpi) برای رنگ و سیاه می‌باشد. در عین حال، چرخه وظیفه ماهانه تا ۱۰۰٬۰۰۰ برگ است، با حجم صفحه توصیه شده از ۲۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰.
 
درایور HP Color LaserJet Enterprise 6700dn برای ویندوز
سیستم عامل‌های پشتیبانی شده: ویندوز ۱۱ (۶۴ بیتی)، ویندوز ۱۰ (۳۲ بیتی)، ویندوز ۱۰ (۶۴ بیتی)، ویندوز ۸٫۱ (۳۲ بیتی)، ویندوز ۸٫۱ (۶۴ بیتی)، ویندوز ۸ (۳۲ بیتی)، ویندوز ۸ (۶۴ بیتی)، ویندوز ۷ (۳۲ بیتی)، ویندوز ۷ (۶۴ بیتی)