جزئیات محصول

دانلود مقاله تاثیر حوادث راه آهن بر تاخیر قطار: موردی از شبکه راه آهن سوئد

دانلود مقاله تاثیر حوادث راه آهن بر تاخیر قطار: موردی از شبکه راه آهن سوئد

قیمت: 30,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

جهت ترجمه مقاله زیر و یا انجام کامل مقالات تخصصی مشابه در رشته برنامه‌ریزی حمل‌ونقل با شماره 09124196528 تماس حاصل فرمایید. شما می‌توانید از بخش مقالات علمی عمران، سایر مقالات مربوط به این رشته را مشاهده و دانلود کنید. همچنین، به صورت تخصصی قادر خواهید بود از بخش مقالات علمی مهندسی برنامه‌ریزی حمل‌ونقل مقالات مشابه را مشاهده و دانلود فرمایید.

 

عنوان انگلیسی

The impact of railway incidents on train delays: A case of the Swedish Railway Network

 

چکیده فارسی

یک چالش قابل پیش‌بینی با افزایش قابل توجه سهم راه‌آهن، نحوه حفظ وقت‌شناسی است. حجم بالاتر ترافیک قطار منجر به ایجاد جدول زمانی می شود که نسبت به اختلالات حساس تر است. انتظار می رود شدت و فراوانی آن نیز با توجه به استفاده بیشتر از دارایی و تغییرات آب و هوایی افزایش یابد. این امر مستلزم درک قطعی رابطه بین حوادث و تاخیر قطار به عنوان پیش نیاز برای توسعه جدول زمانی قوی و استراتژی های مدیریت اختلال است. در این مقاله ما یک چارچوب جدید برای تعیین کمیت تأثیر حوادث راه‌آهن بر تأخیر قطار پیشنهاد می‌کنیم. با استفاده از یک مورد از شبکه راه آهن سوئد، ما تأثیر حوادث مختلف را بر تأخیر قطار مقایسه می کنیم. تأثیر تأخیر به عنوان عاملی از نرخ حادثه، نرخ مواجهه، نرخ تأخیر و میانگین تاریخی دقیقه تأخیر در هر حادثه تعریف می‌شود. یک مدل لجستیک که احتمال تاخیر برای هر قطار را در صورت خرابی تخمین می زند نیز توسعه داده شده است. برف در مسیر به عنوان بحرانی ترین تعیین شد، که منجر به بیشترین دقیقه تاخیر نرمال شده در هر قطار و بیشترین افزایش در احتمال تاخیر برای هر قطار شد. چارچوب و رویکرد پیشنهادی می تواند برای شبکه های دیگر اعمال شود.

 

Abstract

A foreseeable challenge with a substantial increase in railway mode share will be how to uphold punctuality. Higher volumes of train traffic will result in timetables that are more sensitive to disruptions; whose severity and frequency is also expected to increase in light of greater asset utilization and climate change. This calls for a definitive understanding of the relationship between incidents and train delays as a prerequisite to developing robust timetables and disruption management strategies. In this paper we propose a novel framework for quantifying the impact of railway incidents on train delays. Using a case of the Swedish Railway Network, we compare the impact of different incidents on train delays. The impact of delay is defined as a factor of the incident rate, exposure rate, delay rate and historical average delay minutes per incident. A logistic model that estimates the probability of delay for any train, in the event of a failure, is also developed. Snow on track was established as most critical, resulting in the highest normalized delay minutes per train and the largest increase in the odds of delay for individual trains. The proposed framework & approach can be applied to other networks.