جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی دوز با سی شارپ(#c)

دانلود پروژه بازی دوز با سی شارپ(#c)

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد


اگر نیاز به  دانلود پروژه بازی با سی شارپ(c#)   یا هر زبان برنامه نویسی دیگری داشتید سایت پر پروژه این امکان را برای شما فراهم کرده تا هر بازی ای که میخواهید را بتوانید بدست آورید و حتی آموزش ببینید که چگونه بازی را تغییر یا طراحی کنید .

در این پروژه به شما بازی  دوز را به زبان سی شارپ را قرار داده ایم در پایین شما می توانید توضیحات این بازی را مشاهده بفرمایید

در صورتی که بخواهید این پروژه را شخصی سازی کنید فقط کافی است با تیم پشتیبانی پرپروژه به شماره تماس 09050394455 تماس حاصل فرمایید .

تیم پر پروژه توانایی این دارد که این بازی را به صورت حضوری و یا به صورت ویدیویی به شما کامل آموزش دهد.


بازی دوز یک بازی تخته ای دو نفره است که بر روی یک صفحه 3 در 3 مربع بازی می شود. هدف از بازی این است که سه مهره خود را در یک ردیف، عمودی، افقی یا مورب قرار دهید. بازیکنی که اولین بار سه مهره خود را در یک ردیف قرار دهد، برنده بازی می شود.

بازی با قرار دادن هر بازیکن یک مهره در یک مربع خالی شروع می شود. بازیکنان به نوبت مهره های خود را در مربع های خالی قرار می دهند. اگر بازیکنی سه مهره خود را در یک ردیف قرار دهد، برنده بازی می شود. اگر مربع های خالی تمام شوند و هیچ بازیکنی سه مهره خود را در یک ردیف قرار نداده باشد، بازی مساوی است.

بازی دوز یک بازی ساده اما سرگرم کننده است که می تواند توسط افراد در تمام سنین لذت برده شود. این یک بازی عالی برای تمرین مهارت های حل مسئله و استراتژی است. بازی دوز همچنین می تواند یک بازی عالی برای آشنایی با کودکان با مفاهیم شطرنج باشد.

در اینجا چند ترفند برای بازی دوز آورده شده است:

·         سعی کنید مهره های خود را در گوشه های صفحه قرار دهید. گوشه ها نقاط قدرتمندی هستند زیرا سه طرف دارند که می توانند مهره ها را نگه دارند.

·         اگر می توانید، سعی کنید مهره های خود را در ردیف های باز قرار دهید. اگر بتوانید سه مهره خود را در یک ردیف باز قرار دهید، شانس بیشتری برای برنده شدن دارید.

·         از مهره های حریف خود برای ایجاد بلوک استفاده کنید. اگر می توانید، سعی کنید مهره های حریف خود را در یک ردیف قرار دهید تا نتوانند سه مهره خود را در یک ردیف قرار دهند.

·         صبور باشید. بازی دوز یک بازی استراتژیک است، بنابراین برای برنده شدن به زمان و صبر نیاز دارید.