جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی دونده جاده ای با یونیتی

دانلود پروژه بازی دونده جاده ای با یونیتی

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با  یونیتی را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با یونیتی  سایر  بازی هایی که با یونیتی  طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی دونده جاده‌ای در موتور یونیتی با کد منبع

 

درباره پروژه

پروژه بازی دونده جاده‌ای با استفاده از موتور بازی یونیتی توسعه یافته است. زبان مورد استفاده برای توسعه این پروژه "C#" است. فایل پروژه شامل دارایی‌هایی مانند اسکریپت‌های C#، پرِفَب‌ها، تصاویر، صداها و بسیاری موارد دیگر است. بازی دونده جاده‌ای یک بازی سه‌بعدی است که به‌ویژه برای رایانه‌های شخصی و گوشی‌های اندروید طراحی شده است. گرافیک گیم‌پلی به اندازه کافی خوب است و کنترل‌ها برای کاربران ساده است.


درباره گیم‌پلی

در مورد گیم‌پلی، هدف اصلی این بازی این است که همه موزها را جمع آوری کرده و از الکل دوری کنید تا امتیازات را کسب کنید. گیم‌پلی این بازی ساده است، این یک بازی دویدن بی‌نهایت است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمام موزها را جمع آوری کنید و زمان بازی را افزایش دهید. هرچه بیشتر بخورید، زمان بازی بیشتری افزایش می‌یابد. در گیم‌پلی، الکل‌ها نیز وجود دارند که باید آن‌ها را از دست بدهید. اگر بازیکن آن را بخورد، زمان بازی کاهش می‌یابد. بازیکن با استفاده از کلیدهای جهت‌گیری (برای کاربران رایانه) کنترل می‌شود. در مورد محیط بازی، تصاویر مختلفی قرار داده شده‌اند که یک تصویر دقیق از یک جاده را ارائه می‌دهد. در این برنامه کامپیوتری سه‌بعدی، عناصر گرافیکی و قطعات صوتی استفاده شده‌اند.


برای اجرای این پروژه، باید Unity3d را بر روی رایانه خود نصب کرده باشید. پروژه بازی دونده جاده‌ای در موتور یونیتی با کد منبع رایگان قابل دانلود است. برای مصارف آموزشی استفاده شود! برای دموی پروژه، به اسلایدر تصاویر زیر نگاه کنید.