جزئیات محصول

پروژه بازی ریاضی با جاوا اسکریپت

پروژه بازی ریاضی با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی ضرب در جاوا اسکریپت با کد منبع

لطفاً به پایین بروید و روی دکمه دانلود کلیک کنید تا پروژه بازی ضرب در جاوا اسکریپت با کد منبع را به صورت رایگان دانلود کنید.

پروژه بازی ضرب در HTML 5 ، CSS و جاوا اسکریپت توسعه یافته است. این بازی یک برنامه تعاملی و جالب است. در اینجا ، بازی دو عدد تصادفی را برای سوال ضرب نمایش می دهد. بازیکن باید یکی از چهار گزینه را برای پاسخ صحیح انتخاب کند. هر سوال دارای گزینه های مختلف است که به طور تصادفی تولید می شوند.

درباره پروژه

در مورد گیم پلی ، باید بازی را با کلیک بر روی دکمه "Start Game" شروع کنید. وقتی بازی شروع می شود ، تایمر 30 ثانیه ای نیز شروع می شود. برنامه دو عدد تصادفی بین 0 و 10 را برای سوال ضرب نمایش می دهد. چهار گزینه پاسخ وجود دارد که یکی از آنها پاسخ صحیح است. اگر بازیکن پاسخ صحیح را انتخاب کند ، برنامه برچسب "درست" را به مدت یک ثانیه نشان می دهد و سپس یک سوال جدید نمایش می دهد. اگر کاربر پاسخ اشتباهی را انتخاب کند ، بازی برچسب "غلط" را به مدت یک ثانیه نشان می دهد و سوال بدون تغییر باقی می ماند. پنجره امتیاز تعداد پاسخ های صحیح را به روز می کند. همچنین ، بازیکن می تواند بازی را در هر زمان بازنشانی و مجدداً شروع کند. پس از اتمام زمان ، برنامه پنجره "بازی تمام شد" را با امتیاز کل نمایش می دهد.

برای توسعه این پروژه بازی ساده مبتنی بر وب ، از هیچ تصویری استفاده نمی شود ، بلکه از جاوا اسکریپت برای ایجاد خروجی نهایی استفاده می شود. تمام عملکردهای بازی از جاوا اسکریپت تنظیم شده است در حالی که HTML و CSS برای چیدمان و سایر عملکردهای جزئی تنظیم شده اند.

نحوه اجرای پروژه؟

برای اجرای این پروژه ، ما استفاده از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox را توصیه می کنیم. برای شروع بازی ، باید روی فایل index.html کلیک کنید. بازی ضرب در HTML 5 ، پروژه جاوا اسکریپت رایگان برای دانلود با کد منبع است. برای دیدن демоверсию پروژه