جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی فلیپ فلاپ با جاوااسکریپت

دانلود پروژه بازی فلیپ فلاپ با جاوااسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی فلیپ فلاپ در جاوا اسکریپت با کد منبع

بازی فلیپ فلاپ یک پروژه ساده است که با استفاده از HTML5 ، CSS و جاوا اسکریپت توسعه یافته است. این بازی برای آزمایش مهارت های حافظه کوتاه مدت شما است. در حین بازی این بازی ، یک سری تصاویر در یک منطقه به شکل جعبه ظاهر می شوند. بازیکن باید تصاویر را برگرداند و دو تصویر مشابه را پیدا کند. شما باید تصاویر جفت را در عرض 2 دقیقه پیدا کنید. در غیر این صورت ، بازی تمام می شود.

چگونه بازی را اجرا کنیم؟

پروژه بازی فلیپ فلاپ به سادگی در HTML ، CSS و جاوا اسکریپت است. در مورد ویژگی های این بازی ، کاربر باید دو تصویر را برای یافتن همان تصاویر برگرداند.

با کلیک بر روی کارت ها یا فشار دادن کلیدهای صفحه کلید ، می توانید جفت های تصاویر را با چرخاندن آنها دو به دو بازسازی کنید و تصویر پنهان زیر آن را کشف کنید! اگر کارت های رو به بالا یکسان باشند (زوجی) ، شما برنده می شوید و جفت به صورت رو به رو باقی می ماند. در غیر این صورت کارت ها به طور خودکار به حالت رو به پایین برمی گردند و باید تلاش جدیدی انجام دهید! شما باید فلیپ را در عرض 2 دقیقه برای برنده شدن در بازی تکمیل کنید. این بازی شامل مقدار زیادی جاوا اسکریپت برای عملکرد بازی است.

نحوه اجرای پروژه؟

برای اجرای این بازی ، به هیچ نوع سرور محلی نیاز ندارید ، اما به یک مرورگر نیاز دارید. ما به شما توصیه می کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox برای بازی بهینه و بهینه استفاده کنید. برای بازی ، ابتدا بازی را در مرورگر خود با کلیک روی فایل memorygame-index.html باز کنید. بازی فلیپ فلاپ در جاوا اسکریپت با منبع کد رایگان برای دانلود و استفاده فقط برای اهداف آموزشی است.