جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی Maze  با جاوااسکریپت

دانلود پروژه بازی Maze با جاوااسکریپت

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی مارپیچ در جاوا اسکریپت با کد منبع

لطفاً به پایین بروید و روی دکمه دانلود کلیک کنید تا پروژه بازی مارپیچ در جاوا اسکریپت با کد منبع را به صورت رایگان دانلود کنید.

بازی مارپیچ یک پروژه ساده است که با استفاده از HTML 5 ، CSS و جاوا اسکریپت توسعه یافته است. در این بازی ، بازیکن باید از یک مارپیچ بدون برخورد با دیوارها فرار کند ، در غیر این صورت می میرد و باید بازی را از ابتدا شروع کند. هر سطح دارای مارپیچ های مختلفی است که به صورت تصادفی تولید می شوند.

درباره پروژه

در مورد گیم پلی ، باید بازی را با کلیک بر روی دکمه "کلیک برای بازی" شروع کنید. سپس ، بازیکن باید از طریق مسیر آبی از یک مکان به مکان دیگر حرکت کند. بازیکن می تواند به هر تعداد دلخواه حرکت کند ، اما نباید به دیوارهای قرمز برخورد کند. حرکات از طریق کنترل های صفحه کلید (کلید W ، A ، S ، D) انجام می شود.

برای توسعه این پروژه ساده مبتنی بر وب ، از هیچ تصویری استفاده نمی شود ، بلکه از جاوا اسکریپت برای ایجاد خروجی نهایی استفاده می شود. تمام عملکردهای بازی از جاوا اسکریپت تنظیم شده است در حالی که HTML و CSS برای چیدمان و سایر عملکردهای جزئی تنظیم شده اند.

نحوه اجرای پروژه؟

برای اجرای این پروژه ، ما استفاده از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox را توصیه می کنیم. بازی همچنین از Explorer / Microsoft Edge پشتیبانی می کند. بازی مارپیچ در HTML 5 ، پروژه جاوا اسکریپت رایگان برای دانلود با کد منبع است.