جزئیات محصول

دانلود پروژه تیراندازی با جاوااسکریپت

دانلود پروژه تیراندازی با جاوااسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه

پروژه: بازی تیراندازی در جاوا اسکریپت با کد منبع

لطفاً به پایین اسکرول کنید و روی دکمه دانلود کلیک کنید تا بازی تیراندازی در جاوا اسکریپت با کد منبع را به صورت رایگان دانلود کنید

این بازی تیراندازی یک بازی تک نفره است. در اینجا ، بازیکن باید شیء falling قلبی falling را برای کسب امتیاز شلیک کند. هدف اصلی این بازی تیراندازی این است که قلب های falling را برای کسب امتیاز شلیک کنید. بازیکن زمانی می بازد که هر یک از قلب ها دو بار شلیک شود. علاوه بر این ، امتیاز بازی به تعداد شلیک هایی که قلب ها را نابود می کند بستگی دارد.

ساخت بازی این بازی به سادگی با استفاده از HTML و JavaScript توسعه یافته است. کنترل های PC این بازی نیز ساده است. شما فقط باید از cursor یا ماوس برای حرکت دادن تیرانداز از چپ به راست استفاده کنید. تمام عملکردهای بازی از JavaScript تنظیم شده است در حالی که HTML برای چیدمان ها و سایر عملکردهای جزئی تنظیم شده است.

چگونه پروژه را اجرا کنیم؟ برای اجرای این پروژه ، نیازی به داشتن هر نوع سرور محلی ندارید ، اما یک مرورگر. ما به شما توصیه می کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. برای اجرای این بازی ، ابتدا پروژه را در مرورگر خود با کلیک بر روی فایل index.html باز کنید. بازی تیراندازی در جاوا اسکریپت با کد منبع رایگان برای دانلود و استفاده فقط برای اهداف آموزشی است.

ترجمه:

پروژه: بازی تیراندازی در جاوا اسکریپت با کد منبع

لطفاً به پایین اسکرول کنید و روی دکمه "دانلود" کلیک کنید تا بازی تیراندازی در جاوا اسکریپت با کد منبع را به صورت رایگان دانلود کنید.

این بازی تیراندازی یک بازی تک نفره است. در اینجا ، بازیکن باید شیء قلبی falling را برای کسب امتیاز شلیک کند. هدف اصلی این بازی تیراندازی این است که قلب های falling را برای کسب امتیاز شلیک کنید. بازیکن زمانی می بازد که هر یک از قلب ها دو بار شلیک شود. علاوه بر این ، امتیاز بازی به تعداد شلیک هایی که قلب ها را نابود می کند بستگی دارد.

ساخت بازی این بازی به سادگی با استفاده از HTML و JavaScript توسعه یافته است. کنترل های PC این بازی نیز ساده است. شما فقط باید از cursor یا ماوس برای حرکت دادن تیرانداز از چپ به راست استفاده کنید. تمام عملکردهای بازی از JavaScript تنظیم شده است ، در حالی که HTML برای چیدمان ها و سایر عملکردهای جزئی تنظیم شده است.

نحوه اجرای پروژه برای اجرای این پروژه ، نیازی به داشتن هر نوع سرور محلی ندارید ، فقط یک مرورگر. ما به شما توصیه می کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. برای اجرای این بازی ، ابتدا پروژه را در مرورگر خود با کلیک بر روی فایل index.html باز کنید. بازی تیراندازی در جاوا اسکریپت با کد منبع رایگان برای دانلود و استفاده فقط برای اهداف آموزشی است.

توضیحات:

·         این بازی یک بازی تیراندازی تک نفره است.

·         هدف از بازی این است که قلب های falling را با شلیک کردن آنها از بین ببرید.

·         هر بار که یک قلب را شلیک می کنید ، امتیاز شما افزایش می یابد.

·         اگر یک قلب دو بار شلیک شود ، شما بازی را از دست می دهید.

·         این بازی با استفاده از HTML و JavaScript ساخته شده است.

·         می توانید این بازی را در هر مرورگر مدرنی اجرا کنید.

·         این بازی رایگان است و فقط برای اهداف آموزشی استفاده می شود.