جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی حدس کلمه با جاوااسکریپت

دانلود پروژه بازی حدس کلمه با جاوااسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی حدس کلمه در جاوا اسکریپت با کد منبع

این بازی یک پروژه ساده است که با استفاده از HTML5، CSS و جاوا اسکریپت توسعه یافته است. این بازی در مورد حدس زدن حروف (A-Z) برای تشکیل کلمات است. برای شروع بازی، می توانید هر کلیدی را فشار دهید. اگر بازیکن حرف صحیحی را که در کلمه وجود دارد حدس بزند، آن حرف در موقعیت های صحیح خود ظاهر می شود. کاربر 7 نوبت برای حدس زدن کلمه صحیح دارد، اگر نتواند کلمه را کامل کند، بازی تمام می شود.

ساخت بازی

این پروژه حدس زدن بازی به سادگی در HTML، CSS و جاوا اسکریپت است. در مورد ویژگی های این بازی، کاربر باید حروف صحیح را حدس بزند تا کلمه صحیح را در 7 نوبت تشکیل دهد. همچنین، برای شروع بازی، می توانید هر کلیدی را فشار دهید.

این بازی شامل مقدار زیادی جاوا اسکریپت برای عملکرد بازی است.

نحوه اجرای پروژه؟

برای اجرای این پروژه، به هیچ نوع سرور محلی نیاز ندارید، فقط یک مرورگر. ما به شما توصیه می کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. برای بازی، ابتدا بازی را در مرورگر خود با کلیک بر روی فایل index.html که در پوشه docs قرار دارد باز کنید.

بازی حدس کلمه در جاوا اسکریپت ، فقط برای مقاصد آموزشی استفاده کنید