جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی Minesweeper با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی Minesweeper با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

 

پروژه: بازی Emoji Minesweeper در جاوااسکریپت

- برای دانلود پروژه بازی Emoji Minesweeper به صورت رایگان به پایین بروید

 

بازی Emoji Minesweeper در جاوااسکریپت بازسازی بازی قدیمی است. در این نسخه از بازی، اموجی‌ها در سراسر تخته بازی قرار دارند. این مشابه قدیمی است، اما شامل بمب‌های یا مین‌های اموجی است. تمام این بازی یا پروژه از جاوااسکریپت و HTML5 و همچنین کمی CSS برای ظاهر شگفت‌انگیز استفاده می‌کند. بازی را بازی کنید و از آن لذت ببرید.

 

درباره پروژه

همانطور که قبلاً اشاره شد، بازی با استفاده از HTML5 و جاوااسکریپت ساخته شده است. در اینجا کاربر می‌تواند ابعاد تخته بازی را انتخاب کند. برای شروع بازی، می‌توانید به صورت مستقیم بازی پیش‌فرض را انجام دهید. یا می‌توانید بازی را از گزینه‌های تنظیمات سفارشی کنید. مانند تعداد مین‌ها یا بمب‌هایی که بازی می‌تواند استفاده کند را می‌توانید تغییر دهید. همچنین می‌توانید نوع اموجی و مین را انتخاب کنید. می‌توانید ابعاد تخته بازی را تغییر دهید.

 

بعد از تمام این‌ها، می‌توانید بازی کنید و سعی کنید مین‌ها یا بمب‌ها را پاک کنید. زمان‌سنج بازی به طور خودکار شروع می‌شود هنگامی که بازی را شروع می‌کنید. زمان‌سنج بازی تنها زمانی متوقف می‌شود که شما باخته یا برنده شدید.