جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی FLOOD  با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی FLOOD با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

بازی سیلابندی در جاوااسکریپت به همراه کد منبع


- برای دانلود بازی سیلابندی در جاوااسکریپت به صورت رایگان(پایین بروید)


بازی سیلابندی یک پروژه ساده است که با استفاده از جاوااسکریپت، CSS و HTML توسعه یافته است. این پروژه یک بازی جذاب بر اساس رنگ می‌باشد. کاربر/بازیکن باید با کلیک بر روی دکمه‌های رنگی، شروع از گوشه بالا و سمت چپ، تلاش کند تا تخته را با یک رنگ پر کند. کاربر باید رنگ را پر کند قبل از اینکه حرکاتش تمام شود.


ساخت بازی


پروژه بازی سیلابندی به سادگی با استفاده از HTML، CSS و JavaScript انجام شده است. درباره ویژگی‌های این بازی، کاربر باید تخته را با یک رنگ از ترکیب رنگ‌های تخته را پر کند. کنترل بازی بسیار ساده است. شما فقط باید از موس برای کلیک بر روی دکمه‌های رنگ استفاده کنید.


این بازی شامل بسیاری از کد جاوااسکریپت برای عملکرد بازی است.


چگونه پروژه را اجرا کنیم؟

برای اجرای این بازی، شما نیازی به داشتن هیچگونه سرور محلی ندارید بلکه تنها یک مرورگر. ما به شما توصیه می‌کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. برای اجرای این بازی، ابتدا با کلیک بر روی فایل index.html آن را در مرورگر خود باز کنید.