جزئیات محصول

دانلود مقاله افزایش ضریب اشغال خودروها: هویج، چوب یا هر دو؟

دانلود مقاله افزایش ضریب اشغال خودروها: هویج، چوب یا هر دو؟

قیمت: 30,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

جهت ترجمه مقاله زیر و یا انجام کامل مقالات تخصصی مشابه در رشته برنامه‌ریزی حمل‌ونقل با شماره 09124196528 تماس حاصل فرمایید. شما می‌توانید از بخش مقالات علمی عمران، سایر مقالات مربوط به این رشته را مشاهده و دانلود کنید. همچنین، به صورت تخصصی قادر خواهید بود از بخش مقالات علمی مهندسی برنامه‌ریزی حمل‌ونقل مقالات مشابه را مشاهده و دانلود فرمایید.

 

عنوان انگلیسی

Increasing the occupancy rates of cars: Carrot, stick or both?

 

چکیده فارسی

این مقاله از مدل تقاضای حمل‌ونقل ملی بلژیک برای تجزیه و تحلیل اقداماتی برای ارتقای نرخ اشغال خودروها استفاده می‌کند: (الف) سیاست‌های «فقط هویج» که ترکیب خودرو را جذاب‌تر می‌کند (ب) سیاست‌های «فقط چوب» که رانندگی به تنهایی را گران‌تر می‌کند. ج) ترکیبی از هر دو. نرخ اشغال 1.5 با ترکیبی از هزینه جاده 4 یورو سنت در هر کیلومتر با معیار پشتیبانی برای carpool به دست می آید که هزینه های عمومی متغییر استفاده از carpool برای رفت و آمد به محل کار را تقریباً 50٪ کاهش می دهد. درآمد کلی از هزینه جاده در حدود 3300 میلیون یورو است، در حالی که معادل پولی حمایت از کارپولارها حدود 1300 میلیون یورو است. در نتیجه کاهش سفر با خودرو، درآمد حاصل از مالیات بر سوخت حدود 700 میلیون یورو کاهش می یابد. ترکیب قیمت گذاری جاده با اقدامات حمایتی هدفمند برای همنشینی اتومبیل می تواند پذیرش عمومی آن را بهبود بخشد. با این حال، سیاست‌هایی که بیشترین تأثیر را بر نرخ اشغال دارند، از آزمون هزینه و فایده عبور نمی‌کنند. رفتار مسافرتی موجود نشان می‌دهد که استفاده از کارپول با وجود اینکه یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های سفر است، دارای اشکالات ذاتی است، که توضیح می‌دهد که چرا حتی اقدامات با پیامدهای بودجه‌ای گسترده در ایجاد اهداف سیاستی اعلام شده در بلژیک ناکام هستند.

 

Abstract

This paper uses the Belgian national transport demand model for an analysis of measures to promote a higher occupancy rate for cars: (a) ‘carrot only’ policies that make carpooling more attractive (b) ‘stick only’ policies that make driving alone more expensive (c) a combination of both. An occupancy rate of 1.5 is obtained with a combination of a road charge of 4 EUR cent per km with a support measure for carpool that reduces the variable generalized costs of carpooling for commuting to work by almost 50%. Overall revenues from the road charge lie around 3 300 million EUR, while the monetary equivalent of the support to carpoolers lies around 1 300 million EUR. As the result of reduced car travel, revenues from fuel taxation decrease by around 700 million EUR. Combining road pricing with targeted support measures for carpooling can improve its public acceptance. However, the policies with the largest impacts on occupancy rates do not pass a cost-benefit test. Existing travel behavior suggests that carpooling has intrinsic drawbacks despite being one of the cheapest travel options, which explains why even measures with far-reaching budgetary implications fail to induce stated policy objectives in Belgium.