جزئیات محصول

دانلود پروژه Snake (مار) به زبان #C

دانلود پروژه Snake (مار) به زبان #C

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

اگر نیاز به  دانلود پروژه بازی با سی شارپ(c#)   یا هر زبان برنامه نویسی دیگری داشتید سایت پر پروژه این امکان را برای شما فراهم کرده تا هر بازی ای که میخواهید را بتوانید بدست آورید و حتی آموزش ببینید که چگونه بازی را تغییر یا طراحی کنید .

در این پروژه به شما بازی مار (Snake) به زبان سی شارپ را قرار داده ایم این بازی به صورت مرحله ای می باشد که شما خودتان می توانید تعداد مرحله آنرا تنظیم کنید جتی می توانید تنظیم کنید که با بدست آوردن چند امتیاز به مرحله بعد برویم

در صورتی که بخواهید این پروژه را شخصی سازی کنید فقط کافی است با تیم پشتیبانی پرپروژه به شماره تماس 09050394455 تماس حاصل فرمایید .

تیم پر پروژه توانایی این دارد که این بازی را به صورت حضوری و یا به صورت ویدیویی به شما کامل آموزش دهد.






بازی مار یک بازی ویدئویی کلاسیک است که در دهه 1970 و 1980 محبوبیت پیدا کرد. هدف از بازی این است که یک مار را کنترل کنید که در صفحه بازی حرکت می کند و غذا را می خورد. هر بار که مار غذا می خورد، رشد می کند و طولانی تر می شود. اگر مار به خودش برخورد کند یا به دیوار بخورد، بازی تمام می شود.

بازی مار را می توان به روش های مختلفی بازی کرد. رایج ترین نوع بازی این است که مار به صورت افقی در صفحه بازی حرکت کند. با این حال، همچنین می توان بازی مار را به صورت عمودی یا مورب بازی کرد.

قوانین بازی مار بسیار ساده است. بازیکن با کنترل مار سعی می کند تا غذا را بخورد و از برخورد به خودش یا دیوارها جلوگیری کند. هر بار که مار غذا می خورد، رشد می کند و طولانی تر می شود. اگر مار به خودش برخورد کند یا به دیوار بخورد، بازی تمام می شود.

بازی مار یک بازی اعتیادآور و سرگرم کننده است که می تواند توسط افراد در تمام سنین لذت برده شود. این یک بازی عالی برای تمرین مهارت های حرکتی و هماهنگی است. بازی مار همچنین می تواند یک بازی عالی برای استراحت و آرامش باشد.