جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی میدان تفنگ با یونیتی Unity

دانلود پروژه بازی میدان تفنگ با یونیتی Unity

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

   کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با  یونیتی را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با یونیتی  سایر  بازی هایی که با یونیتی  طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی میدان تفنگ چرخان

 

درباره پروژه

پروژه بازی میدان تفنگ چرخان با استفاده از موتور بازی یونیتی توسعه یافته است. زبان مورد استفاده برای توسعه این پروژه "C#" است. فایل پروژه شامل دارایی‌هایی مانند اسکریپت‌های C#، پرِفَب‌ها، تکسچرها، صداها، انیمیشن‌ها، مدل‌ها، صحنه‌ها و بسیاری موارد دیگر است. بازی میدان تفنگ چرخان یک بازی سه‌بعدی است که به‌ویژه برای رایانه‌های شخصی طراحی شده است. گرافیک گیم‌پلی به اندازه کافی خوب است و کنترل‌ها برای کاربران ساده است.


درباره گیم‌پلی

میدان تفنگ چرخان یک نمونه کامپیوتری از "تیراندازی با تفنگ گالری" است. در مورد گیم‌پلی، هدف اصلی این بازی این است که تمام دشمنان را نابود کنید و سایر اشیاء را که باید توسط بازیکن نادیده گرفته شوند، نادیده بگیرید. این بدان معناست که بازیکن باید فقط بر روی اشیاء قرمز دشمنان تمرکز کند. شما باید عمر، گلوله‌ها، زمان باقی‌مانده و مجموعه دشمنان را نظارت کنید. زمان بازی و شمارگلوله‌ها در گوشه بالا و راست صفحه نمایش نمایش داده می‌شود در حالی که عمر بازیکن و شمارنده عمر دشمنان در گوشه بالا و چپ نمایش داده می‌شود. او باید هنگام هدف گیری به اهداف دشمن دقت کند. همچنین، تعدادی اشیاء صلح آمیز وجود دارد و اگر اشیاء صلح آمیز نابود شوند، منجر به کاهش عمر بازیکن می‌شود. همچنین، تعدادی بونوس وجود دارد که برخی پارامترها را بهبود می‌بخشد.


در طول گیم‌پلی، نمادهای گلوله و زمان به ندرت پدیدار می‌شوند و هر زمان بازیکن آنها را شلیک کند، زمان و گلوله‌ها افزایش می‌یابند. همه دشمنان باید قبل از پایان زمان نابود شوند. در این برنامه کامپیوتری دوبعدی، عناصر گرافیکی و قطعات صوتی استفاده شده است.


برای اجرای این پروژه، باید Unity3d را بر روی رایانه خود نصب کرده باشید. پروژه بازی میدان تفنگ چرخان در موتور یونیتی با کد منبع قابل دانلود است. برای نمایش دمو پروژه، به اسلایدر تصاویر زیر نگاه کنید.