جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی مربی ریاضی در جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی مربی ریاضی در جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: مربی ریاضی در جاوا اسکریپت با کد منبع

مربی ریاضی در جاوا اسکریپت یک پروژه ساده است که با استفاده از جاوا اسکریپت ، CSS و HTML توسعه یافته است. این پروژه یک پروژه جالب است. کاربر می تواند مهارت های محاسباتی خود را از طریق این برنامه آزمایش کند. اگر بتوانید راه حل درست را برای مشکل پیدا کنید ، پس زمینه سبز خواهد شد. در غیر این صورت ، پس زمینه به رنگ قرمز تبدیل می شود.

ساخت پروژه

مربی ریاضی به سادگی در HTML ، CSS و JavaScript است. در مورد ویژگی های این سیستم ، کاربر می تواند مهارت های محاسباتی خود را از طریق این برنامه آزمایش کند. شما فقط باید راه حل را در فیلدهای متنی تایپ کنید و برای بررسی پاسخ Enter را فشار دهید. اگر درست هستید ، پس زمینه سبز خواهید داشت. در غیر این صورت ، پس زمینه به رنگ قرمز تبدیل می شود. همچنین می توانید با کلیک بر روی نماد سوال ، پاسخ صحیح را بررسی کنید. این پروژه شامل مقدار زیادی جاوا اسکریپت برای عملکرد پروژه است.

نحوه اجرای پروژه؟ برای اجرای این پروژه ، به هیچ نوع سرور محلی نیاز ندارید اما یک مرورگر دارید. ما به شما توصیه می کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. برای اجرای این پروژه ، ابتدا پروژه را در مرورگر خود با کلیک بر روی فایل index.html که در پوشه docs قرار دارد باز کنید.

مربی ریاضی در جاوا اسکریپت با کد منبع رایگان برای دانلود است

ترجمه فارسی:

پروژه: مربی ریاضی با جاوا اسکریپت و کد منبع

مربی ریاضی یک پروژه ساده است که با استفاده از جاوا اسکریپت ، CSS و HTML توسعه یافته است. این پروژه یک پروژه جالب است. کاربر می تواند مهارت های محاسباتی خود را از طریق این برنامه آزمایش کند. اگر بتوانید پاسخ درست را به سوال بدهید ، پس زمینه سبز خواهد شد. در غیر این صورت ، پس زمینه به رنگ قرمز تبدیل می شود.

ساخت پروژه

پروژه مربی ریاضی به سادگی در HTML ، CSS و JavaScript است. در مورد ویژگی های این سیستم ، کاربر می تواند مهارت های محاسباتی خود را از طریق این برنامه آزمایش کند. شما فقط باید پاسخ را در کادر متنی تایپ کنید و Enter را برای بررسی پاسخ فشار دهید. اگر درست است ، پس زمینه سبز خواهد بود. در غیر این صورت ، پس زمینه به رنگ قرمز تبدیل می شود. شما همچنین می توانید با کلیک بر روی نماد سوال ، پاسخ صحیح را بررسی کنید. این پروژه شامل مقدار زیادی جاوا اسکریپت برای عملکرد پروژه است.

نحوه اجرای پروژه؟ برای اجرای این پروژه ، به هیچ نوع سرور محلی نیاز ندارید اما یک مرورگر دارید. ما به شما توصیه می کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. برای اجرای این پروژه ، ابتدا پروژه را در مرورگر خود با کلیک بر روی فایل index.html که در پوشه docs قرار دارد باز کنید. مربی ریاضی با جاوا اسکریپت و کد منبع رایگان برای دانلود است