جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی چکرز با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی چکرز با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

 

پروژه: بازی ساده چکرز در جاوااسکریپت

- برای دانلود پروژه بازی ساده چکرز به پایین بروید

 

این یک پروژه ساده جاوااسکریپت است. این بازی تا حدی شبیه بازی شطرنج است. این یک بازی استراتژیک است. کاربر احساس خوشحالی خواهد کرد که این بازی را بازی می‌کند. برای تهیه این پروژه، چارچوب AngularJs نیز استفاده شده است.

 

درباره گیم‌پلی

گیم‌پلی این بازی بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید، جابجایی چکرزی خود به صورت مورب است. در این بازی دو دام با رنگ‌های متفاوت وجود دارد. یکی قرمز و دیگری خاکستری است. چکرزی خود را به صورت مورب حرکت دهید. سعی کنید چکرزی حریف را مسدود کنید و آن‌ها را بکشید تا امتیاز کسب کنید. شما می‌توانید امتیاز را در یک صحنه زمان واقعی مشاهده کنید.

 

برای اجرای این بازی، باید یک مرورگر روی سیستم خود نصب کرده باشید. پروژه را دانلود کنید و در ویرایشگر کد خود باز کنید. سپس یک فایل index.html وجود دارد که می‌توانید آن را تغییر دهید. این فایل را در خط فرمان خود اجرا کنید یا می‌توانید مستقیماً فایل index را اجرا کنید. برای تجربه کاربر بهتر، از Google Chrome یا FireFox استفاده کنید. این بازی شامل تعداد زیادی از اسپرایت‌ها و تصاویر است. همچنین این یک بازی چند نفره است، هر دو بازیکن انسان هستند.

 

این بازی شامل تعداد زیادی از اعتبارسنجی‌های جاوااسکریپت است. این بازی بازی کردن بسیار سرگرم‌کننده است و حتی برای اصلاح با یک کمی CSS هم سرگرم‌کننده است.

 

در کل، این پروژه از تعداد زیادی جاوااسکریپت و کتابخانه‌های جاوااسکریپت استفاده می‌کند. اگر می‌خواهید تعدادی سطح دیگر اضافه کنید، می‌توانید مهارت‌های جاوااسکریپت خود را با استفاده از کتابخانه‌های آن بهبود دهید.