جزئیات محصول


جهت ترجمه مقاله زیر و یا انجام کامل مقالات تخصصی مشابه در رشته برنامه‌ریزی حمل‌ونقل با شماره 09124196528 تماس حاصل فرمایید. شما می‌توانید از بخش مقالات علمی عمران، سایر مقالات مربوط به این رشته را مشاهده و دانلود کنید. همچنین، به صورت تخصصی قادر خواهید بود از بخش مقالات علمی مهندسی برنامه‌ریزی حمل‌ونقل مقالات مشابه را مشاهده و دانلود فرمایید.

 

عنوان انگلیسی

Transforming Australia’s road fleet with electric vehicles: Strategies and impediments affecting net-zero emissions targets for 2050

 

چکیده فارسی

انتقال کامل و سریع به حرکت الکتریکی می‌تواند انتشار ناوگان جاده‌ای را به حداقل برساند. وسایل نقلیه الکتریکی (EV) برای کربن زدایی حمل و نقل جاده ای ضروری خواهند بود، که در سال 2022 19 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای استرالیا را ایجاد کردند. برخلاف نیوزلند که از سال 2016 چندین سیاست را اجرا کرد، حمایت سیاست محدود در استرالیا برای خودروهای برقی به معنای تاخیر در جذب است. ایجاد فرصت هایی برای کربن زدایی حمل و نقل جاده ای و تامین برق می تواند انتقال انرژی پاک را تسریع کند و وابستگی به سوخت های فسیلی را کاهش دهد. هدف اصلی این مقاله پیشنهاد مکانیسم‌های سیاستی برای تسریع برق‌رسانی ناوگان جاده‌ای استرالیا تا سال 2050 است. نتایج نشان می‌دهد که اجرای سیاست‌های مبتنی بر شواهد، و اطمینان از عملکرد مداوم آنها، برای دستیابی به هدف ضروری است. ما توصیه هایی را برای جهت گیری آینده سیاست دولت فدرال استرالیا برای افزایش انتقال سریع به خودروهای برقی ارائه می دهیم. نقش آن در حمایت از تحول با اتخاذ اهداف و سیاست‌های مناسب برای تشویق جذب خودروهای الکتریکی، انتقال کامل برق به منابع تجدیدپذیر، استقرار زیرساخت‌های شارژ کافی و حفظ آن و خروج اجباری خودروهای با سوخت فسیلی ضروری است. انتقال سریعتر به معنای انتشار کمتر و احتمال کمتری برای فراتر رفتن از بودجه انتشار است.

 

Abstract

A complete and rapid transition to electromobility can minimise road fleet emissions. Electric vehicles (EV) will be essential for decarbonising road transport, which in 2022 generated 19% of Australia’s total emissions. Unlike New Zealand, which implemented multiple policies since 2016, limited policy support in Australia for EVs means uptake lags. Creating opportunities for decarbonising road transport and the electricity supply could accelerate the clean energy transition and reduce fossil-fuel dependence. This paper’s primary purpose is to suggest policy mechanisms to expedite Australia’s road fleet electrification by 2050. Results show that implementation of evidence-based policies, and ensuring their ongoing functionality, will be necessary to achieve the goal. We provide recommendations for the future direction of Australia’s federal government policy to enhance a rapid transition to EVs. Its role is critical in supporting the transformation by adopting appropriate targets and policies to encourage EV uptake, transitioning electricity completely to renewable sources, deploying adequate charging infrastructure and maintaining it and the forced-phase out of residual fossil-fuelled cars. A faster transition means fewer emissions and less likelihood of exceeding the emissions budget.