جزئیات محصول

دانلود پروژه نبرد خون آشام و زامبی ها با یونیتی Unity

دانلود پروژه نبرد خون آشام و زامبی ها با یونیتی Unity

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با  یونیتی را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با یونیتی  سایر  بازی هایی که با یونیتی  طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

بازی: نبرد وامپیرها در برابر آخرالزمان زامبی‌ها در یونیتی با کد منبع

درباره پروژه:

پروژه بازی نبرد وامپیرها در برابر آخرالزمان زامبی‌ها با استفاده از موتور بازی یونیتی توسعه یافته است. زبان مورد استفاده برای توسعه این پروژه "C#" است. فایل پروژه شامل دارایی‌هایی مانند اسکریپت‌های C#، پرِفَب‌ها، تکسچرها، صداها، انیمیشن‌ها، مدل‌ها، صحنه‌ها و بسیاری موارد دیگر است. نبرد وامپیرها در برابر آخرالزمان زامبی‌ها یک بازی دوبعدی است که به‌ویژه برای رایانه‌های شخصی و اندروید طراحی شده است. گرافیک گیم‌پلی به اندازه کافی خوب است و کنترل‌ها برای کاربران ساده است.


درباره گیم‌پلی:

در مورد گیم‌پلی، بازی نبرد وامپیرها در برابر آخرالزمان زامبی‌ها کاملاً درباره فرار از یک مکان به مکان دیگر با شکست دادن دشمنان و در مدت زمان کوتاه است. در این بازی، بازیکن باید با کشتن زامبی‌ها از یک مکان به مکان دیگر فرار کند. یک کلید زرد وجود دارد که برای باز کردن درها لازم است و بازیکن باید کلید را بگیرد و به در مورد ادامه دهد. زمان محدود است و بازیکن شاخص زندگی ندارد. اگر زامبی به بازیکن حمله یا لمس کند، وامپیر می‌میرد. کنترل وامپیر ممکن است کمی دشوار باشد و وامپیر می‌تواند به زامبی‌ها شلیک کند تا آنها را نابود کند. به همین ترتیب در مرحله دیگر، زامبی‌های بیشتری با مشکلات سخت‌تری در گرفتن کلید وجود دارند.


برای اجرای این پروژه، باید Unity3d را بر روی رایانه خود نصب کرده باشید. پروژه نبرد وامپیرها در برابر آخرالزمان زامبی‌ها در موتور یونیتی با کد منبع رایگان قابل دانلود است. برای نمایش دمو پروژه، به اسلایدر تصاویر زیر نگاه کنید.