جزئیات محصول

دانلود پروژه گرداننده توپ با یونیتی Unity

دانلود پروژه گرداننده توپ با یونیتی Unity

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با  یونیتی را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با یونیتی  سایر  بازی هایی که با یونیتی  طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی Roller Madness

درباره پروژه:

پروژه بازی Roller Madness با استفاده از موتور بازی یونیتی توسعه یافته است. زبان مورد استفاده برای توسعه این پروژه "C#" است. فایل پروژه شامل دارایی‌هایی مانند اسکریپت‌های C#، پرِفَب‌ها، تکسچرها، صداها، انیمیشن‌ها، مدل‌ها، صحنه‌ها و بسیاری موارد دیگر است. Roller Madness یک بازی سه‌بعدی است که به‌ویژه برای رایانه‌های شخصی طراحی شده است. گرافیک گیم‌پلی برای رایانه‌های شخصی به اندازه کافی خوب است و کنترل‌ها برای کاربران ساده است.


درباره گیم‌پلی:

در مورد گیم‌پلی، بازی Roller Madness تماماً درباره حرکت دادن یک توپ گردان با کنترل کامل، اجتناب از موانع و جلوگیری از افتادن به خارج از سطح بازی است. در این بازی، بازیکن باید توپ گردان را کنترل کند تا سکه‌های زرد را جمع‌آوری کند. برخی مکعب‌ها باعث برگشت توپ می‌شوند. جعبه‌های مکعبی روی سطح بازی می‌افتند و سعی می‌کنند توپ را متوقف کنند. هر جا که توپ حرکت کند، مکعب‌های جعبه‌ای دنبال می‌کنند و اگر به توپ برخورد کنند، بازی تمام می‌شود. گیم‌پلی خیلی ساده نیست، کنترل توپ کمی سخت است چون با نیروی اضافی حرکت می‌کند و می‌تواند دو یا بیشتر از جعبه‌های مکعبی را برای از بین بردن جاخالی دهد. پس از جمع‌آوری ۵ سکه، مرحله کامل می‌شود. به همین ترتیب در مرحله دیگر، موانع بیشتری با دشواری بالاتر برای جمع‌آوری سکه‌ها وجود دارد.


 

برای اجرای این پروژه، باید Unity3d را بر روی رایانه خود نصب کرده باشید. بازی Roller Madness در موتور یونیتی با کد منبع قابل دانلود است. برای نمایش دمو پروژه، به اسلایدر تصاویر زیر نگاه کنید.