جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی پلتفرم با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی پلتفرم با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

 

پروژه: بازی ساده پلتفرم در جاوااسکریپت

 

درباره پروژه

بازی ساده پلتفرم با استفاده از HTML، CSS و جاوااسکریپت توسعه داده شده است. در مورد گیم‌پلی، هدف اصلی این بازی جمع آوری سکه‌هاست. تمامی کاری که باید انجام دهید، حرکت کردن بازیکنان است، با اجتناب از دشمنان و جمع آوری تمام سکه‌های موجود برای کسب امتیاز است.

 

درباره کنترل‌های کامپیوتری این بازی، همه چیز ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید، استفاده از کلیدهای پیکان چپ، راست، بالا و پایین کیبورد برای حرکت‌هاست. این یک بازی ساده پلتفرم 2D با استفاده از جاوااسکریپت است. تمام عملکردهای بازی از طریق جاوااسکریپت تنظیم شده است در حالی که HTML و CSS برای طراحی‌ها تنظیم شده‌اند. برای توسعه این بازی 2D، از تصاویر مختلف استفاده شده است.

 

برای اجرای این پروژه، به شما توصیه می‌شود از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. این بازی ممکن است همچنین از Explorer/Microsoft Edge پشتیبانی کند. پروژه بازی ساده پلتفرم در جاوااسکریپت با کد منبع به صورت رایگان قابل دانلود است و تنها برای مقاصد آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.