جزئیات محصول

دانلود مقاله درک اتوبوس‌رانی پرتعداد: ازدحام، آموزش، و ترجیحات سواران

دانلود مقاله درک اتوبوس‌رانی پرتعداد: ازدحام، آموزش، و ترجیحات سواران

قیمت: 30,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

جهت ترجمه مقاله زیر و یا انجام کامل مقالات تخصصی مشابه در رشته برنامه‌ریزی حمل‌ونقل با شماره 09124196528 تماس حاصل فرمایید. شما می‌توانید از بخش مقالات علمی عمران، سایر مقالات مربوط به این رشته را مشاهده و دانلود کنید. همچنین، به صورت تخصصی قادر خواهید بود از بخش مقالات علمی مهندسی برنامه‌ریزی حمل‌ونقل مقالات مشابه را مشاهده و دانلود فرمایید.

 

عنوان انگلیسی

Understanding high-frequent bus riders: Congestion, education, and riders’ preferences

 

چکیده فارسی

در این مقاله، تأثیر عوامل فردی و مشروط بر تصمیمات شهروندان برای استفاده منظم از حمل و نقل عمومی اتوبوس در بارسلونا، اسپانیا را کمی‌سازی می‌کنیم. با استفاده از داده‌های یک نظرسنجی اصلی، تأثیر ترافیک به عنوان یک عامل بازدارنده برای تبدیل شدن به مسافر پر تکرار اتوبوس را تقریب می‌زنیم و نشان می‌دهیم که سطح تحصیلات و وضعیت اشتغال، به عنوان شاخص‌های نگرانی‌های زیست‌محیطی، استفاده منظم از خدمات اتوبوس را تقویت می‌کنند. شبیه‌سازی‌های انجام شده برای شناسایی گروه شهروندانی که بیشترین تمایل را به تغییر عادات حمل و نقل خود دارند، نشان می‌دهد که مسافران منظم در مناطق شهری با سطح تحصیلات بالاتر، به کاهش ترافیک که احتمال تبدیل شدن به استفاده‌کنندگان مکرر از اتوبوس را افزایش می‌دهد، واکنش بیشتری نشان می‌دهند.

 

Abstract

In this article, we quantify the impact of individual and contingent factors on citizens’ decisions to regularly use the public bus transportation in Barcelona, Spain. Using data from an original survey, we approximate the effect of traffic congestion as a deterrent to becoming a high-frequent bus rider and show that level of education and employment status, as indicators of environmental concerns, fuel the regular use of bus services. Simulations conducted to identify the group of citizens most prone to changing their transportation habits additionally show that regular commuters in the urban area and with a higher level of education are more responsive to reductions in congestion that increase their probability of becoming frequent bus users.