جهت ترجمه مقاله زیر و یا انجام کامل مقالات تخصصی مشابه در رشته برنامهریزی حملونقل با شماره 09124196528 تماس حاصل فرمایید. شما میتوانید از بخش مقالات علمی عمران، سایر مقالات مربوط به این رشته را مشاهده و دانلود کنید. همچنین، به صورت تخصصی قادر خواهید بود از بخش مقالات علمی مهندسی برنامهریزی حملونقل مقالات مشابه را مشاهده و دانلود فرمایید.
عنوان انگلیسی
Seattle microhub delivery pilot: Evaluating emission impacts and stakeholder engagement
چکیده فارسی
تحویل بار شهری با استفاده از ریزهابها و چرخههای بار الکترونیکی در شهرهایی که از ازدحام و انتشار گازهای گلخانهای رنج میبرند، مورد توجه قرار گرفته است. تحویل چرخه بار الکترونیکی و ریزهابهایی که بهعنوان نقاط حمل و نقل در هستههای شهری استفاده میشوند، میتوانند جایگزین کامیونها شوند تا شهرها قابل زندگیتر باشند. این مطالعه یک خلبان سه چرخه بار الکترونیکی را که با سهامداران چند بخش در سیاتل انجام شده است، توصیف و ارزیابی تجربی میکند تا فواید و مشکلات احتمالی چنین شیوههایی را گزارش کند. پایلوت جلسات کارگاه ذینفعان را برای جمع آوری ورودی های مورد علاقه و انتظارات از پروژه برگزار کرد. دستگاه های سیار مورد استفاده رانندگان در مسیرهای سه چرخه بار الکترونیکی و ون بار، داده های تحویل را برای ارزیابی تجربی جمع آوری کردند. مجموع مایلهای طی شده توسط خودرو و انتشار کربن از لوله اگزوز به عنوان معیارهای عملکرد در مقایسه تحویل سه چرخه بار الکترونیکی و ون بار استفاده میشوند. نتایج نشان داد که سود خالص مسیرهای سه چرخه ریزهاب و بار الکترونیکی به عملیات بالادستی هنگام پر کردن بستهها بستگی دارد. رویکرد مشارکتی در طراحی پایلوت همچنین بینش هایی را در مورد عوامل یک خلبان موفق، با مفاهیمی برای مقیاس بندی سیستم های تحویل چرخه بار الکترونیکی آینده در شهرهای آمریکای شمالی ارائه می دهد. یعنی، توانایی میکرو هاب ها برای میزبانی از منابع درآمدی جایگزین و خدمات ارزش افزوده، موهبتی برای رقابت مالی بلندمدت است. با این حال، فقدان زیرساخت های دیجیتال/فیزیکی و آموزش کار/ مقررات خاص برای عملیات تحویل چرخه محموله الکترونیکی مانعی را ایجاد می کند.
Abstract
Urban freight deliveries using microhubs and e-cargo cycles have been gaining attention in cities suffering from congestion and emissions. E-cargo cycle deliveries and microhubs used as transshipment points in urban cores can replace trucks to make cities more livable. This study describes and empirically evaluates an e-cargo tricycle pilot conducted with multi-sector stakeholders in Seattle to report the potential benefits and pitfalls of such practices. The pilot held stakeholder workshop sessions to collect inputs of interest and expectations from the project. Mobile devices used by drivers on e-cargo tricycle and cargo van routes collected delivery data to use for empirical assessment. Total vehicle miles traveled and tailpipe carbon emissions served as performance metrics when comparing e-cargo tricycle and cargo van deliveries. The results showed the net-benefit of the microhub and e-cargo tricycle routes depend on the upstream operations when replenishing packages. The participatory approach to pilot design also provided insights into the factors of a successful pilot, with implications for scaling future e-cargo cycle delivery systems in North American cities. Namely, microhubs’ ability to host alternative revenue sources and value-added services is a boon for long-term financial competitiveness. However, lack of digital/physical infrastructure and work training/regulations specific to e-cargo cycle delivery operations present a barrier.
| صفحه قابل مشاهده:
دانلود مقاله آزمایشی تحویل میکرو هاب سیاتل: ارزیابی اثرات انتشار و مشارکت ذینفعان میباشد