جهت ترجمه مقاله زیر و یا انجام کامل مقالات تخصصی مشابه در رشته برنامهریزی حملونقل با شماره 09124196528 تماس حاصل فرمایید. شما میتوانید از بخش مقالات علمی عمران، سایر مقالات مربوط به این رشته را مشاهده و دانلود کنید. همچنین، به صورت تخصصی قادر خواهید بود از بخش مقالات علمی مهندسی برنامهریزی حملونقل مقالات مشابه را مشاهده و دانلود فرمایید.
عنوان انگلیسی
A cross-country comparative analysis of congestion pricing systems: Lessons for decarbonizing transportation
چکیده فارسی
در کنار اقدامات آب و هوایی ملی و فرعی، دولت های محلی نقش مهمی را در اجرای سیاست کاهش تغییرات آب و هوا ایفا می کنند. در حالی که تلاشهای قابل توجهی برای کاهش انتشار گازهای گلخانهای در برخی جوامع انجام میشود، تلاشهای بیشتری برای تشویق تغییر رفتار در تقاضا و نحوه حملونقل مورد نیاز است. قیمت گذاری تراکم یک سیاست کلیدی است که می تواند انگیزه این تغییر باشد. این مطالعه با استفاده از تجزیه و تحلیل مقایسه ای سیستم های قیمت گذاری تراکم در سراسر جهان، اسناد سیاست دولتی و ادبیات دانشگاهی را برای شناسایی ویژگی های طراحی سیاست که برای دستیابی به اهداف انتشار گازهای گلخانه ای و کیفیت هوا مطلوب هستند، بررسی می کند. به طور خاص، سیاستهای قیمتگذاری تراکم بر اساس ویژگیهای زمینه اجرا، ویژگیهای طراحی، اثربخشی و مقبولیت سیاسی ارزیابی میشوند. در مجموع، 16 سیستم قیمت گذاری ازدحام در 11 شهر در کشورهای عضو OECD ارزیابی شده است. یافتهها نشان میدهد که سیستمهای قیمتگذاری تراکم مبتنی بر منطقه میتوانند ابزاری مقرونبهصرفه را برای اجرای کاهش مداوم در انتشار گازهای گلخانهای در مناطقی با نگرانی از قبل کیفیت هوا در اختیار دولتهای محلی قرار دهند. سیاستهای قیمتگذاری تراکم میتوانند با طراحی و پیادهسازی متفکرانه با تمرکز بر ارزش سهام و تعامل کاربر به مقبولیت گستردهای دست یابند.
Abstract
Alongside national and sub-national climate action, local governments play a particularly important role in implementing climate change mitigation policy. While substantial efforts are being taken to reduce greenhouse gas emissions in some communities, additional efforts are needed to encourage behavioural change in driving demand and mode of transportation. Congestion pricing is a key policy which can motivate this change. Using a comparative analysis of congestion pricing systems worldwide, this study examines government policy documents and academic literature to identify policy design features that are most desirable for achieving GHG and air quality emissions targets. Specifically, congestion pricing policies are evaluated against the attributes of implementation context, design characteristics, effectiveness, and political acceptability. In total, 16 congestion pricing systems across 11 cities in OECD member countries are assessed. Findings suggest that area-based congestion pricing systems can provide local governments with a relatively cost-effective tool to implement consistent reductions in greenhouse gas emissions in areas with a pre-existing air quality concern. Congestion pricing policies can achieve broad acceptability with thoughtful design and implementation focusing on equity and user engagement.
| صفحه قابل مشاهده:
دانلود مقاله تجزیه و تحلیل مقایسه ای بین کشوری سیستم های قیمت گذاری تراکم: درس هایی برای کربن زدایی حمل و نقل میباشد