جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی  Jumping Dead با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی Jumping Dead با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

 

پروژه: بازی Jumping Dead در جاوااسکریپت با کد منبع (بازی پلتفرمر)

 

درباره پروژه

پروژه بازی Jumping Dead با استفاده از HTML، CSS و جاوااسکریپت توسعه داده شده است. در مورد گیم‌پلی، این یک بازی پلتفرمر ساده است که شباهتی با بازی ماریو دارد و دارای کنترل‌ها و اهداف مشابهی است. کاربر باید سکه‌ها را جمع آوری کرده و از دشمنان پرش کند تا امتیازات کسب کند.

 

در این بازی پلتفرمر، بازیکن مدت زمان معینی به میزان 25-30 ثانیه دارد. سطح سختی با پیشرفت در هر سطح بیشتر می‌شود. بازیکن باید سکه‌ها را جمع آوری کرده و از موجودات مرده پرش کند. گیم‌پلی تقریباً مشابه بازی ماریو است؛ او/او می‌تواند به چپ و راست حرکت کند، پرش کند یا خم شود. در مورد کنترل‌های کامپیوتری این بازی، همه چیز ساده است. شما فقط باید از کلیدهای جهت‌دهی چپ و راست برای حرکت، از کلید جهت‌دهی بالا برای پرش و از کلید جهت‌دهی پایین برای خم شدن استفاده کنید. این یک بازی پلتفرمر ساده استفاده از جاوااسکریپت و عنصر کانونی HTML است. تمام عملکردهای بازی از جاوااسکریپت انجام می‌شود در حالی که HTML و CSS برای طراحی صفحات استفاده می‌شوند.

 

برای اجرای این پروژه، ما به شما توصیه می‌کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. این بازی نیز به طور کامل روی مرورگر Explorer/Microsoft Edge پشتیبانی می‌شود. پروژه بازی Jumping Dead در جاوااسکریپت با کد منبع به صورت رایگان قابل دانلود است و تنها برای مقاصد آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.