جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی  Stick Hero با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی Stick Hero با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

 

پروژه: بازی Stick Hero در جاوااسکریپت با کد منبع

 

درباره پروژه

پروژه بازی Stick Hero با استفاده از HTML، CSS و جاوااسکریپت توسعه داده شده است. در مورد گیم‌پلی، این یک نسخه کلون شده از بازی اندرویدی "Stick Hero" است. این یک بازی ساده آرکید است که با تپ زدن انجام می‌شود. کاربر باید از ماوس برای بازی استفاده کند.

 

در اینجا، بازیکن باید صفحه را تپ کند تا پایه چوب سیاه را به سمت یک زمین دیگر بکشد. فقط مراقب باشید که هر چه مدت طولانی‌تری نگه داشته شود، پایه چوبی بیشتری گسترش پیدا می‌کند و اگر پایه چوب به زمین دیگر نرسد یا اگر کمی دورتر برود، بازیکن سقوط می‌کند و بازی به پایان می‌رسد و نمره کلی نمایش داده می‌شود. هنگام تپ کردن، نقاط قرمز در وسط هر زمین هستند و اگر پایه چوب در حین دراز کشیدن آن به آنها برخورد کند، بازیکن یک امتیاز اضافی کسب می‌کند. در مورد محیط بازی، گرافیک‌ها به طور ساده طراحی شده‌اند. تمام عملکردهای بازی از طریق جاوااسکریپت تنظیم شده‌اند در حالی که HTML و CSS برای طراحی صفحات و توابع کوچک دیگر تنظیم شده‌اند.

 

برای اجرای این پروژه، ما به شما توصیه می‌کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. این بازی نیز به طور کامل روی مرورگر Explorer/Microsoft Edge پشتیبانی می‌شود. پروژه بازی Stick Hero در جاوااسکریپت با کد منبع به صورت رایگان قابل دانلود است و تنها برای مقاصد آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای دموی پروژه، به ویدئوی زیر نگاهی بیندازید.