جزئیات محصول

 

جهت ترجمه مقاله زیر و یا انجام کامل مقالات تخصصی مشابه در رشته برنامه‌ریزی حمل‌ونقل با شماره 09124196528 تماس حاصل فرمایید. شما می‌توانید از بخش مقالات علمی عمران، سایر مقالات مربوط به این رشته را مشاهده و دانلود کنید. همچنین، به صورت تخصصی قادر خواهید بود از بخش مقالات علمی مهندسی برنامه‌ریزی حمل‌ونقل مقالات مشابه را مشاهده و دانلود فرمایید.

 

عنوان انگلیسی

Characteristics and reported bicycle & pedestrian infrastructure for communities of less than 10,000 people in Maine, Minnesota, & New Hampshire

 

چکیده فارسی

اجرای زیرساخت های دوچرخه و عابر پیاده در سال های اخیر افزایش یافته است که بخشی از آن به دلیل علاقه جامعه به تشویق حمل و نقل فعال تر است. با این حال، بسیاری از تحقیقات موجود در مورد این موضوع بر مناطق بزرگ و کلان شهرها متمرکز شده است. با توجه به کوچک‌ترین جوامع آمریکایی (آنهایی که جمعیت کمتر از 10000 نفر دارند)، تحقیقات کمی برای درک این موارد انجام شده است: 1) زیرساخت‌های دوچرخه و عابر پیاده، در صورت وجود، پیاده‌سازی شده‌اند، و 2) چه ویژگی‌هایی اجرای آن را قادر می‌سازد یا تسهیل می‌کند. . این مقاله به دنبال پاسخ به این سؤالات و در نتیجه ارائه پایه ای است که تحقیقات آینده می تواند بر روی جوامع کوچک ایالات متحده متمرکز شود. این نمونه‌هایی از زیرساخت‌های پیاده‌سازی شده را ارائه می‌کند و مشترکات یافت شده در میان جوامعی را که سطوح بیشتری از اجرای زیرساخت‌های دوچرخه و عابر پیاده را گزارش کرده‌اند، شناسایی می‌کند. مصاحبه ها با هشتاد و دو نفر انجام شد که حامیان دوچرخه و/یا عابر پیاده، برنامه ریزان/مدیران جامعه، یا مقامات منتخب از سی جامعه در مین، مینه سوتا و نیوهمپشایر با جمعیت کمتر از 10000 نفر بودند. هفده سوال مصاحبه با هدف کشف اشتراکات در میان جوامعی که زیرساخت دوچرخه و عابر پیاده را با موفقیت اجرا کرده اند. درک رعایت محدودیت های سرعت، داشتن قهرمانان دوچرخه و عابر پیاده متعدد، داشتن برنامه هایی که به اعضای جامعه می آموزد چگونه دوچرخه سواری کنند یا گروه های پیاده روی را ترتیب می دهد، داشتن گروه های دوچرخه و عابران پیاده در جامعه، و فرآیند تصویب آسان پروژه، همه ویژگی هایی بودند که معمولاً مرتبط هستند. با جوامع کوچکی که در اجرای زیرساخت های دوچرخه و عابر پیاده موفق بوده اند. رایج‌ترین زیرساخت‌های دوچرخه و عابر پیاده در جوامع، پیاده‌روها و مسیرهای چند منظوره بودند.

 

Abstract

The implementation of bicycle and pedestrian infrastructure has increased in recent years, in part due to community interest in encouraging more active transportation. However, much of the existing research on this topic has focused on large, metropolitan areas. With regard to the smallest of American communities (those with populations less than 10,000), little research has been done to understand: 1) what, if any, bicycle and pedestrian infrastructure has been implemented, and 2) what characteristics enable or facilitate its implementation. This paper seeks to answer these questions and consequently provide a foundation on which future research can build that focuses on small U.S. communities. It presents examples of implemented infrastructure and identifies commonalities found among communities that have reported greater levels of implementation of bicycle and pedestrian infrastructure. Interviews were conducted with eighty-two individuals who were bicycle and/or pedestrian advocates, planners/community administrators, or elected officials from thirty communities within Maine, Minnesota, and New Hampshire with populations of less than 10,000. Seventeen interview questions aimed to uncover commonalities among communities that have successfully implemented bicycle and pedestrian infrastructure. The perception of adherence to speed limits, having numerous bicycle and pedestrian champions, having programs that teach community members how to bike or that arrange walking groups, having bicycle and pedestrian groups within the community, and an easy project approval process were all characteristics commonly associated with small communities that have been successful in implementing bicycle and pedestrian infrastructure. The most commonly identified bicycle and pedestrian infrastructure within communities were sidewalks and multi-use pathways.

| صفحه قابل مشاهده: دانلود مقاله ویژگی ها و زیرساخت های دوچرخه و عابر پیاده گزارش شده برای جوامع کمتر از 10000 نفر در مین، مینه سوتا و نیوهمپشایر می‌باشد