جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی کوییز با سی شارپ

دانلود پروژه بازی کوییز با سی شارپ

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

اگر نیاز به  دانلود پروژه بازی با سی شارپ(c#)   یا هر زبان برنامه نویسی دیگری داشتید سایت پر پروژه این امکان را برای شما فراهم کرده تا هر بازی ای که میخواهید را بتوانید بدست آورید و حتی آموزش ببینید که چگونه بازی را تغییر یا طراحی کنید .

پروژه: برنامه آزمون در C# با کد منبع

  درباره پروژه

پروژه برنامه آزمون یک برنامه دسکتاپ است که با استفاده از زبان C# توسعه یافته است. این پروژه بر اساس مفهوم آزمون گرفتن در موضوعات مختلف است. درباره سیستم، سوالات مختلفی در موضوعات متفاوت وجود دارد و کاربر باید این سوالات را پاسخ دهد تا امتیازهای خود را کسب کند. هر یک از سوالات داده شده، سوالات چندگزینه‌ای هستند. این بدان معناست که کلًا 4 گزینه در دسترس است و کاربر باید یکی از آن‌ها را انتخاب کند. بعد از ارائه پاسخ، سیستم در همان زمان پاسخ صحیح را نشان نمی‌دهد و هر سوال دارای 2 نمره است. تنها در آخر، کاربر می‌تواند نمره کل خود را بداند. سوالات به صورت تصادفی ارائه می‌شوند، این بدان معناست که هر سوالی می‌تواند در هر بازه زمانی ظاهر شود.

 

این پروژه از فایل‌های خارجی به عنوان پایگاه داده استفاده نمی‌کند. برای تغییر سوال، کاربر باید از طریق کد به آن مراجعه کرده و آن را تغییر دهد. پروژه برنامه آزمون به گرفتن برنامه آزمون کوچک در موضوعات مختلف در مدت زمان کوتاه کمک می‌کند. این پروژه برنامه دسکتاپ به ویژه برای آزمون‌های کوچک جهت بررسی دانش مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اجرای این پروژه، باید محیط توسعه Visual Studio را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده باشید. برنامه آزمون در C# با کد منبع قابل دانلود رایگان است. برای دموی پروژه، به اسلایدر تصاویر زیر نگاهی بیندازید.