جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی نقطه بازی با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی نقطه بازی با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

 

پروژه: بازی نقاط و جعبه‌ها در جاوااسکریپت با کد منبع

 

درباره پروژه

 

این بازی ساده نقاط و جعبه‌ها با استفاده از HTML، CSS و جاوااسکریپت نوشته شده است. در مورد گیم‌پلی، هدف اصلی این بازی ایجاد جعبه‌ها به منظور کسب امتیازات بیشتر از حریف است. در طول بازی محدودیت زمانی وجود ندارد، تنها کاری که باید انجام دهید، ادامه دادن اتصال خطوط برای ایجاد جعبه‌هاست. کاربر برای بازی از ماوس استفاده می‌کند.

 

در این بازی ساده، بازیکن باید امتیازات بیشتری کسب کند تا بتواند بازی را ببرد. این یک بازی چندنفره ساده با یک هوش مصنوعی ساده است. بازیکن باید از حرکات ذهنی مختلف برای کسب امتیازات استفاده کند. رنگ جعبه کاربر قرمز است در حالی که رنگ جعبه هوش مصنوعی (کامپیوتر) آبی است. در مورد کنترل‌های کامپیوتری این بازی، همه چیز ساده است. شما فقط باید از کنترل‌های ماوس استفاده کنید، نشانگر را حرکت دهید و کلیک چپ کنید. این یک بازی ساده نقاط و جعبه‌ها با استفاده از جاوااسکریپت است. تمام عملکردهای بازی از جاوااسکریپت است و HTML و CSS برای طراحی صفحات استفاده می‌شوند.

 

برای اجرای این پروژه، ما توصیه می‌کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. این بازی نیز به طور کامل روی مرورگر Explorer/Microsoft Edge پشتیبانی می‌شود. پروژه بازی نقاط و جعبه‌ها در جاوااسکریپت با کد منبع به صورت رایگان قابل دانلود است و تنها برای مقاصد آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای دموی پروژه، به ویدئوی زیر نگاهی بیندازید.