جزئیات محصول

سیاست یارانه هوانوردی و رفاه منطقه ای: شاخص های مهم از دیدگاه ذینفعان مربوطه

سیاست یارانه هوانوردی و رفاه منطقه ای: شاخص های مهم از دیدگاه ذینفعان مربوطه

قیمت: 30,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

جهت ترجمه مقاله زیر و یا انجام کامل مقالات تخصصی مشابه در رشته برنامه‌ریزی حمل‌ونقل با شماره 09124196528 تماس حاصل فرمایید. شما می‌توانید از بخش مقالات علمی عمران، سایر مقالات مربوط به این رشته را مشاهده و دانلود کنید. همچنین، به صورت تخصصی قادر خواهید بود از بخش مقالات علمی مهندسی برنامه‌ریزی حمل‌ونقل مقالات مشابه را مشاهده و دانلود فرمایید.

 

عنوان انگلیسی

Aviation subsidy policy and regional wellbeing: Important indicators from

relevant stakeholders’ perspectives

 

چکیده فارسی

عدم تطبیق کافی منافع و نظرات ذینفعان می‌تواند احتمال شکست درخواست یارانه هواپیمایی یا از دست رفتن فرصت‌های منطقه‌ای را افزایش دهد. این مطالعه، به جای بحث در مورد اهمیت و ارائه انتقادات به یارانه‌های هواپیمایی، یک نظرسنجی از ذینفعان در نیوزیلند و تایوان انجام داده و از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی برای ارزیابی و اولویت‌بندی فعالیت‌های کلیدی حمل‌ونقل هوایی و شاخص‌های رفاه منطقه‌ای در طراحی و اجرای سیاست‌های یارانه هواپیمایی در مراحل اولیه همه‌گیری COVID-19 استفاده کرده است. یافته‌ها نشان می‌دهد که مقصدهای خدماتی، فراوانی پروازها، فعالیت‌های تجاری محلی، درمان پزشکی و پاسخ سریع به مخاطرات به عنوان عوامل کلیدی یارانه‌های هواپیمایی در نظر گرفته شده‌اند. ادغام رفاه اقتصادی و اجتماعی در طراحی و اجرای سیاست‌های یارانه‌ای بسیار ضروری است. نتایج این مطالعه بینش‌های مفیدی برای توسعه سیاست‌های یارانه هواپیمایی با هدف بهبود رفاه منطقه‌ای در نیوزیلند و تایوان در دوران پساکرونا ارائه می‌دهد.

 

Abstract

A failure to adequately reconcile stakeholder interests and opinions can increase the probability of a failed aviation subsidy request or a loss of regional opportunity. This study, instead of arguing the importance and offering critiques of aviation subsidies, conducts a survey of stakeholders in New Zealand and Taiwan and uses fuzzy analytic hierarchy process to evaluate and prioritise key air transport activities and regional wellbeing indicators regarding the design and implementation of aviation subsidy policies in the early stage of the COVID- 19 pandemic. The findings show that destination served, flight frequency, local business activities, medical treatment, and rapid hazard response were considered the key factors of aviation subsidies. Integrating economic and social wellbeing into subsidy policy design and implementation is highly necessary. The results provide useful insights for the development of aviation subsidy policies aimed at improving regional wellbeing in New Zealand and Taiwan during the post-COVID-19 era.