جزئیات محصول

دانلود مقاله تغییرات در ترافیک موتور در محله‌های کم ترافیک لندن و جاده‌های مرزی

دانلود مقاله تغییرات در ترافیک موتور در محله‌های کم ترافیک لندن و جاده‌های مرزی

قیمت: 30,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

جهت ترجمه مقاله زیر و یا انجام کامل مقالات تخصصی مشابه در رشته برنامه‌ریزی حمل‌ونقل با شماره 09124196528 تماس حاصل فرمایید. شما می‌توانید از بخش مقالات علمی عمران، سایر مقالات مربوط به این رشته را مشاهده و دانلود کنید. همچنین، به صورت تخصصی قادر خواهید بود از بخش مقالات علمی مهندسی برنامه‌ریزی حمل‌ونقل مقالات مشابه را مشاهده و دانلود فرمایید.

 

عنوان انگلیسی

 Changes in motor traffic in London’s Low Traffic Neighbourhoods and boundary roads

 

چکیده فارسی

این مقاله داده‌های ترافیکی استخراج‌شده از گزارش‌های نظارتی را برای ۴۶ طرح همسایگی کم ترافیک در ۱۱ منطقه لندن که بین ماه می ۲۰۲۰ تا می ۲۰۲۱ معرفی شده‌اند، استخراج می‌کند. طرح‌ها با شواهد آکادمیک هنوز محدود در مورد تأثیرات بحث‌برانگیز هستند. این تجزیه و تحلیل جاده‌های داخلی و مرزی را پوشش می‌دهد، به تغییرات واقعی در ترافیک موتوری و اینکه چه تغییراتی ممکن است بر اساس روند پس‌زمینه در سه «منطقه عملکردی» لندن (مرکزی، داخلی و خارجی) مورد انتظار باشد، مورد بررسی قرار می‌گیرد. همه معیارها کاهش نسبی قابل توجهی را در ترافیک موتور در جاده های داخلی نشان می دهند. به عنوان مثال، میانگین حجم ترافیک «قبل از LTN» 1780 به 930 «پس از LTN» کاهش یافت، در مقابل کاهش پیش‌بینی‌شده کوچک به 1745 اگر روند پس‌زمینه دنبال شود. در مقابل، این طرح‌ها تنها با تغییر در حجم ترافیک در جاده‌های مرزی مرتبط هستند. در حالی که محدودیت‌های داده اجتناب‌ناپذیری در ارتباط با استفاده از داده‌های پایش معمول وجود دارد، این تحقیق برخی از این موقعیت را پشتیبانی می‌کند.

که LTN ها می توانند بخش موثری از استراتژی های گسترده تر برای کاهش ترافیک موتور و مزایای مرتبط با آن را تشکیل دهند. داده های پایش باید به صورت عمومی به صورت منطقه ای و ملی به اشتراک گذاشته شود تا به تجزیه و تحلیل کمک شود.

 

Abstract

This paper meta-analyses traffic data extracted from monitoring reports for 46 Low Traffic Neighbourhood schemes in 11 London boroughs introduced between May 2020 and May 2021. Schemes are controversial with still limited academic evidence on impacts. The analysis covers internal and boundary roads, looking at actual changes in motor traffic, and at what changes might have been expected based on background trends in London’s three ‘functional zones’ (Central, Inner, and Outer). All metrics show substantial relative declines in motor traffic on internal roads. For instance, a mean ‘pre-LTN’ traffic volume of 1,780 dropped to 930 ‘post-LTN’, against a small projected decline to 1,745 if background trends were followed. By contrast, the schemes are only marginally associated with change in traffic volume on boundary roads. While there are inevitable data limitations associated with the use of routine monitoring data, this research provides some support for the position that LTNs can form an effective part of wider strategies to reduce motor traffic and its associated disbenefits. Monitoring data should be publicly shared regionally and nationally to aid analysis.