جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی شکار پرندگان در سی شارپ

دانلود پروژه بازی شکار پرندگان در سی شارپ

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

اگر نیاز به  دانلود پروژه بازی با سی شارپ(c#)   یا هر زبان برنامه نویسی دیگری داشتید سایت پر پروژه این امکان را برای شما فراهم کرده تا هر بازی ای که میخواهید را بتوانید بدست آورید و حتی آموزش ببینید که چگونه بازی را تغییر یا طراحی کنید .

پروژه: بازی شکار پرندگان در C#

بازی شکار پرندگان یک بازی ساده برنامه نویسی C# است. این بازی با تغییرات کوچکی نسخه قبلی بازی شکار اردک است. برخی از ویژگی‌ها در این بازی وجود ندارند. قبل از اجرای این پروژه، شما باید Visual Studio را داشته باشید. این محیط توسعه اجازه می‌دهد تا فایل راه‌حل را اجرا کنید.

 

گیم‌پلی

این پروژه شامل فایل‌ها و کد‌های مختلف C# در خود دارد. این بازی بسیار اعتیادآور و مناسب برای تجدید انرژی است. در گیم‌پلی، وقتی فایل راه‌حل را بسازید و اجرا کنید، صفحه اصلی با گزینه‌های مختلف را خواهید دید. هدف اصلی این بازی شلیک به پرندگان و شکار آنهاست. سرعت پرندگان به صورت سریع با پیشرفت بازی افزایش می‌یابد. وقتی بازی را شروع می‌کنید، کامپیوتر از شما می‌خواهد اسلحه و نوع پرندگانی که در بازی می‌خواهید، انتخاب کنید. برای هدف‌گیری سریع‌تر و شلیک، تفنگ کارآمد است. هر بار که با گلوله‌ها به پرندگان بزنید، امتیاز بازی به دست می‌آورید. کل پروژه شامل چندین فایل C# و اعتبارسنجی میدانی است. این بازی به درک الگوهای مصنوعی برای بهبود عملکرد ربات بازی کمک می‌کند.