جزئیات محصول

 

جهت ترجمه مقاله زیر و یا انجام کامل مقالات تخصصی مشابه در رشته برنامه‌ریزی حمل‌ونقل با شماره 09124196528 تماس حاصل فرمایید. شما می‌توانید از بخش مقالات علمی عمران، سایر مقالات مربوط به این رشته را مشاهده و دانلود کنید. همچنین، به صورت تخصصی قادر خواهید بود از بخش مقالات علمی مهندسی برنامه‌ریزی حمل‌ونقل مقالات مشابه را مشاهده و دانلود فرمایید.

 

عنوان انگلیسی

Consumers’ expectations and attitudes towards owning, sharing, and riding autonomous vehicles

 

چکیده فارسی

هنوز مشخص نیست که آیا وسایل نقلیه خودمختار عمدتاً برای توسعه پایدار تحرک مردم سود خواهند داشت یا خیر. نظر در میان ذینفعان مختلف متفاوت است زیرا رانندگی خودران ممکن است موارد استفاده متفاوتی داشته باشد، و اثرات بالقوه به نحوه برخورد مصرف کنندگان با آن بستگی دارد: پیروی از رویکرد مبتنی بر مالکیت یا مصرف، استفاده از وسایل نقلیه خودران به عنوان فردی (به عنوان یک خودروی شخصی). ، مشترک (به عنوان یک سرویس تاکسی)، یا جمعی (به عنوان یک سرویس حمل و نقل عمومی) وسایل حمل و نقل. هدف این مقاله با بررسی انتظارات، نگرش ها و نیات مسافران نسبت به اتخاذ وسایل نقلیه خودران، سناریوهای تحرک آینده را روشن می کند. روش تحقیق شامل تخمین مدل‌های انتخاب ترکیبی بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده از طریق نظرسنجی قصد بیان شده است. نتایج یک مطالعه اکتشافی انجام شده در ایتالیا نشان می‌دهد که تمایل به استفاده از وسایل نقلیه خودران را می‌توان با ویژگی‌های قابل مشاهده و پنهان افراد توضیح داد و شواهدی از پیامدهای سیاست‌های مختلف ارائه می‌دهد. علاوه بر این، تمایل به تجربه رانندگی خودران به طور متوسط ​​بسیار زیاد است، اما مصرف کنندگان تمایل بیشتری به استفاده از وسایل نقلیه خودران دارند تا اینکه آنها را برای استفاده شخصی خریداری کنند.

 

Abstract

It is still unclear whether autonomous vehicles will mainly bring benefits or not to the sustainable development of people’s mobility. Opinion among various stakeholders diverge since autonomous driving may have different use cases, and potential impacts will depend on how consumers will deal with it: following an ownership-based or a consumption-based approach, using autonomous vehicles as individual (as a private car), shared (as a taxi service), or collective (as a public transport service) means of transport. This paper aims at shedding light on future mobility scenarios by investigating travelers’ expectations, attitudes, and intentions towards adopting autonomous vehicles. The research method involves the estimation of hybrid choice models based on data collected through a Stated Intention survey. Results of an exploratory study conducted in Italy show that the willingness-to-adopt autonomous vehicles can be explained by both observable and latent traits of individuals, giving evidence of different policy implications. Moreover, the desire to experiment autonomous driving is on average very high, but consumers are more willing to share or ride autonomous vehicles, rather than purchasing them for personal use.